پرتو بلاگ
معاون آموزشی وزارت بهداشت:

با تغییرات در عرصه هوش مصنوعی به انجام فعالیت هایمان بوسیله دانشگاه هوشمند امیدوار هستیم

با تغییرات در عرصه هوش مصنوعی به انجام فعالیت هایمان بوسیله دانشگاه هوشمند امیدوار هستیم

به گزارش پرتوبلاگ، معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: با تغییراتی که در عرصه هوش مصنوعی درکشور به انجام می رسد، امیدوار هستیم تمام کارهای ما در عرصه هوش مصنوعی در علم پزشکی بوسیله دانشگاه هوشمند صورت گیرد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند امروز بامداد با حضور ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، سید حمید جمال الدینی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، آرش خجسته رییس سابق دانشگاه، حسن بختیار، رییس فعلی دانشگاه برگزار شد.
ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز در شروع این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی هوشمند از دانشگاه های تازه تاسیس ما و بسیار اثرگذار در کشور و آموزش پزشکی بخصوص در دوران همه گیری کرونا بوده است، آموزش ها در این دانشگاه در این دوران متوقف نشد و هم اکنون دانشگاه ها درحال استفاده کردن از این محتواها هستند.
وی ادامه داد: تدبیری که با پیشنهاد رییس پیشین این دانشگاه شکل گرف، تبدیل دانشگاه مجازی به دانشگاه هوشمند بود که این دانشگاه وظیفه اش فقط انجام آموزش های مجازی نیست و با عنایت به حضور هوش مصنوعی در تمام شئونات علمی کشور در آینده نزدیک دانشگاه هوشمند می تواند نقش بسیار مهمی را در حوزه هوش مصنوعی در علم پزشکی ایفا کند.
باقری فرد اظهار داشت: در حوزه آموزش و فعالیت در معاونت آموزشی برنده و بازنده، رفتن و آمدن معنا ندارد، کار اصلی آموزش و تدریس و صندلی اصلی ما در دانشگاه و بیمارستان ها در کنار مردم است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بعنوان یک دانشگاه مستقل عمل می کند؛ اما به همراهی این مجموعه و گروه با معاونت آموزشی وزارت امید داریم تا رییس جدید این دانشگاه در شورای مدیران ما شرکت کند، به شکلی این دانشگاه در کنار معاونت آموزشی وزارت بهداشت قدم برمی دارد و خیلی از سیاست های ما از راه این دانشگاه اعمال می شود.
باقری فرد اظهار داشت: با تغییراتی که در حوزه هوش مصنوعی در کشور صورت می گیرد، امیدوار هستیم تمام فعالیتهای ما در حوزه هوش مصنوعی در علم پزشکی از راه دانشگاه هوشمند صورت گیرد.




منبع:

1403/02/12
15:02:06
5.0 / 5
256
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , هوش , هوش مصنوعی
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog