پرتو بلاگ
در رفح؛

ماهواره ها رنج پناهجویان فلسطینی را ثبت کردند

ماهواره ها رنج پناهجویان فلسطینی را ثبت کردند

پرتوبلاگ: تصاویر ماهواره ای جدید از شهر رفح در نوار غزه فرار شهروندان پناهجوی فلسطینی از نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی را نشان میدهد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از اسپیس، تصاویر ماهواره ای که در اوایل ماه جاری میلادی ثبت شده اند چشم اندازی از درگیری های رژیم صهیونیستی و حماس را در بر دارند. این تصاویر شامل صحنه هایی مختلف همچون منطقه قبل و پس از فرار شهروندان فلسطینی از شهر رفح، چشم اندازی از ساختمان های لطمه دیده در منطقه و مجموعه ای از سخت افزارهای اسرائیلی است. در چند ماه گذشته نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی (IDF) بخش های بزرگی از مناطق فلسطینی نشین را ویران کردند. بر اساس گزارش رویترز در ۱۴ می، مقامات سلامت فلسطین اعلام نمودند ارتش رژیم صهیونیستی از زمان شروع درگیری ها تا حالا بیش از ۳۵ هزار نفر را کشته که بیشتر آنها شهروندان عادی بوده اند و همین طور ۲.۳ میلیون نفر را از خانه خود آواره کرده است.
بیش از یک میلیون پناهنده فلسطینی در شهر رفح اقامت داشتند که بیشتر آنها بعد از تخریب شمال غزه به سبب حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی آواره شدند. بتازگی IDF از پناهجویان فلسطینی خواسته تا رفح را نیز ترک کنند. این امر نشان دهنده اقدام نظامی احتمالی رژیم مذکور با وجود هشدارهایی از طرف کشورهای متحد همچون آمریکاست که طبق آن هرگونه عملیات نظامی بزرگ برای شهروندان فلسطینی عواقبی ویرانگر خواهد داشت. تعدادی از تصاویر ماهواره ای جدید بعد از تسلط نیروهای دفاعی اسرائیل بر گذرگاه مرزی رفح غزه پیش از تهاجم احتمالی زمینی ثبت شده اند.


منبع:

1403/02/29
09:39:38
5.0 / 5
554
تگهای خبر: ماهواره
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog