پرتو بلاگ
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها تاكید كرد

شهید رئیسی با تلاش دنبال راه های میانبر حل مشکلات مردم بود

شهید رئیسی با تلاش دنبال راه های میانبر حل مشکلات مردم بود

به گزارش پرتوبلاگ، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تکیه بر این که شهید رئیسی با تلاش دنبال راه های میانبر حل مشکلات مردم بود، اظهار داشت: آیت الله رئیسی همراه با ولایت بود؛ به بیگانه هیچ امیدی نداشت.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی امروز در جمع معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها که در ستاد وزارت علوم برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رئیسی و همراهان اظهار داشت: این شهید بزرگوار در دوران کوتاه ریاست جمهوری خدمات بزرگی انجام داد و برکات این دوره کوتاه از برخی دولت های طولانی هم بیشتر بود.
وی ادامه داد: آیت الله رئیسی همراه با ولایت بود؛ به بیگانه هیچ امیدی نداشت و با تلاش دنبال راه های میانبر حل مشکلات مردم بود.
*انتصاب نماینده نهاد در ستاد وزارت علوم
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها اعلام نمود: بر مبنای تغییرات صورت گرفته در اساسنامه نهاد که بهمن ماه ۱۴۰۲ به تصویب شورایعالی انقلاب فرهنگی رسیده است، نماینده نهاد رهبری در ستاد وزارت خانه های علوم و بهداشت در شوراهای در رابطه با وظایف نهاد حضور خواهد داشت.
وی ادامه داد: انتصاب نماینده نهاد در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در ماه گذشته صورت گرفت و امروز انتصاب نماینده نهاد در ستاد وزارت علوم هم انجام شد.
رستمی هدف از این اقدام را همراهی صمیمانه بیشتر نهاد رهبری با مسؤلان ارشد وزارت علوم و حضور در مرکز جریان حرکت دهی آموزش عالی اعلام نمود.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها عنوان کرد: کمک به مدیران وزارت علوم در انجام وظایف و مطالبه منویات رهبری از دیگر اهداف این انتصاب است.





منبع:

1403/03/27
12:38:08
5.0 / 5
311
تگهای خبر: پزشكی , خدمات , دانشگاه , درمان
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog