پرتو بلاگ

امشب، آخرین فرصت ثبت نام دوره کاردانی به کارشناسی

امشب، آخرین فرصت ثبت نام دوره کاردانی به کارشناسی

به گزارش پرتوبلاگ، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ امشب از راه سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور پایان می یابد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام اموزش اعلام کرد؛ به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ می رساند ثبت نام از روز یکشنبه به تاریخ ۲۷ خرداد آغاز شد، امشب یکشنبه سوم تیر پایان خواهد یافت.
متقاضیانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هستند، می توانند در این برنامه پذیرش ثبت نام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت نام از راه درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس است.
ضمناًمتقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ضروری است برای پذیرش در رشته های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور (https: //www.sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/) ثبت نام نمایند. زمان انتخاب رشته برای رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از جانب دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
آن دسته از متقاضیانی که علاقمند به پذیرش در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی هستند می بایست از روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور نسبت به ثبت نام خود اقدام می کردند.
علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات در ارتباط با ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات در ارتباط با سهمیه، در صورتیکه دارای شرایط مذکور هستند، می توانند منحصراً در یک مجموعه ثبت نامی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته) متقاضی شوند. لازم به توضیح است پذیرش در بعضی از رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و برپایه سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت.
همه متقاضیان، شامل این که پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا بر مبنای سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، ضروری است مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه، ثبت نام و انتخاب رشته نمایند. در صورت عدم ثبت نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی بعد از پایان مهلت تعیین شده امکان پذیر نخواهد بود.




منبع:

1403/04/04
20:39:39
5.0 / 5
231
تگهای خبر: دانشگاه , سازمان , سایت
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog