پرتو بلاگ
با تسهیلات لیزینگ صندوق نوآوری صورت می گیرد؛

انعقاد تفاهمنامه 2میلیاردی برای خرید خط پخت اتوماتیک برنج اربعین

انعقاد تفاهمنامه 2میلیاردی برای خرید خط پخت اتوماتیک برنج اربعین

به گزارش پرتوبلاگ، خط پخت اتوماتیک برنج با تسهیلات لیزینگ صندوق نوآوری در نمایشگاه خدمات فناورانه اربعین تجاری سازی شد.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در حاشیه برگزاری نمایشگاه «معرفی محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان در امتداد خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی» که از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری ستاد مرکزی اربعین و همین طور ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات برگزار شد؛ تفاهم نامه خرید دو محصول شرکت دانش بنیان با بهره گیری از تسهیلات لیزینگ صندوق نوآوری و شکوفایی، میان یک شرکت دانش بنیان و یک موکب از استان یزد منعقد گردید.
بر اساس این تفاهم نامه، موکب خادم الرضا از استان یزد با بهره گیری از تسهیلات لیزینگ صندوق نوآوری و شکوفایی با عاملیت صندوق پژوهش و فناوری شهید بهشتی، دو محصول شرکت دانش بنیان شامل خط پخت اتوماتیک برنج (با خاصیت هایی مانند کاهش قابل توجه میزان آب و گاز مصرفی) و دیگ ۵۰۰ لیتری دوجداره خورشت پز به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را جهت خدمت رسانی به زائران مراسم پیاده روی اربعین خریداری کرد.
خط پخت اتوماتیک دو پاتیل این شرکت محصولی مناسب برای آشپزخانه رستوران ها و سازمان هایی است که ظرفیت پخت آنها ۳۵۰۰ تا ۱۰۵۰۰ پرس را شامل می شود. این دستگاه تنها با اشغال فضای حدود ۱۸ متر مربع، سرعت و ظرفیت پخت را به میزان قابل توجهی می افزاید.
حفظ آب پاتیل و تزریق حباب هوا از خاصیت های این محصول محسوب می شود، همین طور روش پخت سنتی در این دیگ ها، مکانیزه شده است. با مکانیزه شدن مراحل دانه گیری برنج علاوه بر تامین ایمنی پرسنل و کاهش فشار جسمی، برنج باکیفیت بهتر و طعم خوشایندتر از پخت سنتی آماده می شود.
نرخ تسهیلات لیزینگ صندوق نوآوری برای خریداران محصولات دانش بنیان حوزه اربعین کم شده و با نرخ ۱۲ درصد این تسهیلات اعطا می شود. نرخ تسهیلات لیزینگ این صندوق ۲۰ تا ۲۳ درصد بوده است که برای اربعین نرخ ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.
همچنین دوره بازپرداخت تسهیلات لیزینگ ۲۴ ماهه است که برای خریداران اربعین به ۳۶ ماه بالا رفته است. علاوه بر آن بازه زمان اعطای این تسهیلات نیز کوتاه تر شده است.


منبع:

1403/05/01
13:18:23
5.0 / 5
253
تگهای خبر: پژوهش , خدمات , سازمان , فضا
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog