پرتو بلاگ
ستاد نانو اعلام كرد؛

مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره نانو و رسانه تا ۲۰ مرداد

مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره نانو و رسانه تا ۲۰ مرداد

به گزارش پرتوبلاگ، علاقه مندان به شرکت در هجدهمین دوره جشنواره نانو و رسانه می توانند تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ آثار خویش را ارسال نمایند.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از مهر، ستاد توسعه فناوری های نانو و میکرو با هدف معرفی برترین آثار رسانه ای در حوزه فناوری های نانو و میکرو، هر ساله جشنواره «نانو و رسانه» را برگزار می نماید.
علاقه مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می توانند آثار خویش را از ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ الی ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه جشنواره «نانو و رسانه» ارسال نمایند.

شرایط حضور در جشنواره:

آثار ارسالی باید پیرامون موضوعات و رویدادهای در رابطه با فناوری های نانو و میکرو باشد.
آثاری در جشنواره پذیرفته می شوند که در فاصله زمانی اول تیرماه سال ۱۴۰۲ تا ۲۰ مردادماه سال ۱۴۰۳ از راه رسانه های رسمی، صنعتی، دانشجویی و یا شبکه های اجتماعی انتشار یافته باشند.
هر شرکت کننده می تواند ۵ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.
محدودیتی جهت شرکت در چند بخش (قالب های آثار) وجود ندارد و شرکت کنندگان می توانند به صورت همزمان آثار خویش را در چند بخش به رقابت بگذارند.
نحوه ارسال آثار:
علاقه مندان برای شرکت در جشنواره نانو و رسانه، می توانند با رفتن به سایت nanomedia.ir آثار خویش را طبق قالب های ذیل ارسال نمایند.

۱-در این بخش فقط آثار انتشار یافته در روزنامه ها و مجلات کثیرالانتشار (بخش رسانه های عمومی)، نشریات تخصصی (بخش رسانه های تخصصی صنعت) و آثار رسانه های دانشجویی پذیرفته می شوند.
۲-از نظر دبیرخانه جشنواره، ارسال کننده عکس مالک اثر شناخته می شود و مسئولیت هرگونه مغایرت و نتایج ناشی از آن برعهده وی خواهد بود.
۳-کلیه آثار ساخته شده توسط فرد و رسانه های در رابطه با فناوری های نانو و میکرو در همه شبکه های اجتماعی (توئیتر، اینستاگرام، شبکه های اجتماعی ایرانی و…) قابلیت شرکت در جشنواره را دارند.
در جشنواره نانو و رسانه، همینطور رسانه های برتر و افراد با عملکرد برتر، برپایه عملکرد سال ۱۴۰۲ معرفی و تقدیر می شوند. برای این منظور، محتواهای انتشار یافته در رسانه های رسمی کشور به صورت روزانه رصد شده و برپایه معیارهای کمی و کیفی امتیازدهی می شوند.
دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۹۲۰۰ و ۰۹۲۰۶۳۱۰۰۶۳ در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات است.



1403/05/10
10:46:46
5.0 / 5
296
تگهای خبر: اینستاگرام , سایت , صنعت , فناوری
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog