پرتو بلاگ

وزارت علوم ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کرد

وزارت علوم ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کرد

به گزارش پرتوبلاگ، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه ای، شهادت مظلومانه مجاهد نستوه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم بی رحم و اشغالگر صهیونیستی را محکوم نمود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا؛ متن بیانیه به شرح زیر است:
"مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا (۲۳. احزاب)
شهادت مظلومانه مجاهد نستوه آقای دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، که توسط رژیم بی رحم و اشغالگر صهیونیستی صورت گرفته، را به مقام معظم رهبری، ملت مظلوم فلسطین، نیروهای مقاومت، مردم شریف ایران اسلامی بخصوص دانشگاهیان تسلیت عرض می نماییم.
رژیم صهیونیستی که به دنبال عجز و ناتوانی در رویایی با دلاورمردی های جبهه مقاومت رو به کشتار مردم بیگناه بخصوص کودکان و زنان بی پناه آورده بود، حالا بار دیگر بزدلانه به ترور ناجوانمردانه مردی از تبار مجاهدان فی سبیل الله رو آورده است.
دانشگاهیان ایران اسلامی ضمن عرض تسلیت و تعزیت شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر، آرزوی علو درجات برای ایشان و صبر برای همرزمان و خانواده اش، از دولت و نهادهای امنیتی و انتظامی انتطار دارد در اولین فرصت نسبت به شناسایی عوامل دخیل در این ترور ناجوانمردانه اقدام نموده و آنان را به مجازات سخت برسانند. همینطور آمادگی خویش را برای پیگیری حقوقی و قضایی این جنایت در دادگاه های صالحه بین المللی اعلامی می کنیم".




منبع:

1403/05/11
13:56:00
5.0 / 5
376
تگهای خبر: تحقیقات , دانشگاه , فناوری
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog