پرتو بلاگ

فراهم شدن مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون دستیاری

فراهم شدن مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون دستیاری

به گزارش پرتوبلاگ، مهلت انتخاب رشته داوطلبان پنجاه و یکمین آزمون دستیاری مجدد از جانب مرکز سنجش آموزش پزشکی فراهم گردید.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا؛ مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد؛ آخرین تمدید زمان انتخاب رشته محل و ویرایش در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از شنبه ۱۳ مرداد تا ظهر روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در سایت این مرکز فعال خواهد شد.
پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر در پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به رقابت پرداختند.
بعد از اعلام کلید اولیه و رسیدگی به اعتراضات داوطلبان، کلید نهایی آزمون ۲۲ خردادماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر گردید. بعد از آن کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی سه شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ منتشر گردید.
از زمان اعلام کارنامه داوطلبان نسبت به سوالات اعتراضاتی داشته اند که با دستور معاون آموزشی وزارت بهداشت مقرر شد که سوالات مجدد بررسی شود.
معاونت آموزشی وزارت بهداشت در این حوزه تاکید کرد؛ با توجه به اعتراض برخی از داوطلبان آزمون دستیاری ۵۱ به برخسی سوالات این آزمون، معاون آموزشی وزارت بهداشت دستور داد کارگروه علمی ویژه جهت بررسی و رسیدگی مجدد به اعتراض سوالات آزمون دستیاری تشکیل گردد.
بعد از دستور معاون آموزشی وزارت بهداشت این کارگروه تشکیل و درحال بررسی دقیق آنها می باشد. هر گونه تغییر با مستندات علمی و بعد از تایید کارگروه در کارنامه ی داوطلبان اعمال و از راه سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.org اعلام می شود.
در مورد آخرین تمدید زمان انتخاب رشته محل و ویرایش در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی به اطالع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل در آزمون پذیرش دستیار تخصصی می رساند: انتخاب رشته محل و ویرایش از روز شنبه ۱۳ /۵/ ۱۴۰۳ لغایت ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۵ /۵ /۱۴۰۳ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فعال خواهد شد.




منبع:

1403/05/14
16:49:09
5.0 / 5
216
تگهای خبر: پزشكی , سایت
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog