پرتو بلاگ

آزمون صلاحیت حرفه ای روان شناسان و مشاوران و آزمون انتخاب مترجم رسمی

آزمون صلاحیت حرفه ای روان شناسان و مشاوران و آزمون انتخاب مترجم رسمی

به گزارش پرتوبلاگ، معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای روان شناسان و مشاوران سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۳ در روز جمعه ۲۶ مرداد اطلاع داد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، علی صدر با بیان این خبر اظهار داشت: کارت شرکت در این آزمون ها از روز سه شنبه ۲۳ مرداد ماه از راه درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.
وی افزود: در آزمون صلاحیت حرفه ای روان شناسان و مشاوران سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۷ هزار و ۱۶۲ داوطلب ثبت نام کرده اند که ۸۰ درصد زن و ۲۰ درصد مرد هستند و این آزمون روز جمعه ۲۶ مرداد ماه در ۱۷ حوزه امتحانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و ۳۶ حوزه فرعی در ۱۴ شهرستان برگزار می گردد.
معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۳ هم اظهار داشت: در این آزمون تعداد ۳ هزار و ۱۵۵ داوطلب ثبت نام کرده اند که ۵۴ درصد زن و ۴۶ درصد مرد هستند و این آزمون روز جمعه ۲۶ مرداد ماه در ۲ حوزه امتحانی در تهران برگزار می گردد.
صدر در انتها به داوطلبان ثبت نام کننده سفارش کرد برای کسب اطلاعات دقیق و کامل در رابطه با این دو آزمون، اطلاعیه های انتشار یافته در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.



منبع:

1403/05/26
15:13:22
5.0 / 5
228
تگهای خبر: اطلاعات , دانشگاه , سازمان
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog