پرتو بلاگ

خداحافظی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم

خداحافظی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم

به گزارش پرتوبلاگ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دولت سیزدهم، در یادداشتی ضمن خداحافظی از جامعه دانشگاهی، اظهار داشت: از مردم عزیزمان، خانواده دانایی و جامعه علمی شامل اعضای هیات علمی، یاوران علمی، محققان، فناوران، نوآوران، دانشجویان و دانش پژوهان گرامی، طلب حلالیت دارم و امیدوارم که ناکامی های ندانسته، ناخواسته و نتوانسته مدیریتی اینجانب را، ببخشایند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دولت سیزدهم، در یادداشتی ضمن خداحافظی از جامعه دانشگاهی نوشت: شادی آغاز، زاده‌ی خلوص و خدمت و تکلیف است که بر آن با خدای علیم و بصیر عهد بستم و شادی پایان، مولود خشنودی از اعتماد و رضایت از جد و جهد و تلاشی است که به راهی ختم شده است. منت خدای را که لیاقت خدمت به جامعه فرهیخته و فرزانه علمی، فناوری و آموزش عالی را به بنده ارزانی فرمود و در توفیقات حاصله، دستگیر و بنده نواز بود.
وی ادامه داد: با یاد شهید جمهور و با سپاس از حمایت های جامعه علمی، دولت خدمتگزار و با تقدیر از همکارانم در صف و ستاد وزارت علوم، فردایی شکوفاتر و درخشان تر در میدان مبارک دانش، برای ایران اسلامی آرزو می کنم و هم چنان و در هر سنگری، به لطف و بخشایش خداوندگار مهر، چشم دارم.
زلفی گل همینطور اظهار داشت: در انتها طلب حلالیت از مردم عزیزمان، خانواده دانایی و جامعه علمی شامل اعضای هیات علمی، یاوران علمی، محققان، فناوران، نوآوران، دانشجویان و دانش پژوهان گرامی دارم و امیدوارم که ناکامی های ندانسته، ناخواسته و نتوانسته مدیریتی اینجانب را، ببخشایند.



1403/06/01
11:33:37
5.0 / 5
209
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشگر , تحقیقات , دانشگاه
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog