پرتو بلاگ

فراخوان پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه جیتکس

فراخوان پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه جیتکس

پرتوبلاگ: ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات با انتشار فراخوانی از شرکت های دانش بنیان دعوت می کند که با حمایت این ستاد در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی جیتکس (GITEX) حضور یابند.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این ستاد به منظور پشتیبانی از شرکتهای دانش بنیان ایرانی و معرفی توانمندی های کشور در حوزه تکنولوژی های جدید از تمام شرکتهای فعال در حوزه اتصال پذیری و ارتباطات با محوریت «امنیت سایبری»، «هوشمندسازی و اینترنت اشیا»، «ماهواره و سنجش از دور»، «مخابرات» و «ارتباطات» دعوت کرده با حضور در پاویون ایران در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی جیتکس از این فرصت برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده نمایند.
حمایت های ویژه ستاد در همکاری با نهادهای متولی در این نمایشگاه از شرکتهای دانش بنیان شامل کمک هزینه ۷۰ درصدی و تسهیل حضور شرکت ها در این نمایشگاه بین المللی، فضای اختصاصی شرکت ها برای برگزاری جلسات B۲B با سرمایه گذاران و شرکای تجاری و همینطور پوشش هزینه های جانبی مانند پذیرایی، هزینه رفت وآمد و اسکان یک نفر از نمایندگان شرکت ها است.
این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می گردد و شرکتهای متقاضی می توانند تا اول مهرماه رزومه شرکت خویش را به نشانی ایمیل cct@isti.ir ارسال نمایند.
این فراخوان با حمایت ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات و با همکاری «سازمان توسعه تجارت ایران»، «مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری» و «ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری» برگزار می گردد.
گفتنی است؛ نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس (GITEX) بعنوان بزرگترین رویداد فناوری و استارتاپی صنعت ICT، هر ساله میزبان شرکتهای پیشرو از سراسر جهان است. حضور در این نمایشگاه، فرصتی استثنایی برای معرفی محصولات و خدمات به بازارهای جهانی و ایجاد شبکه ارتباطی با سایر فعالان حوزه فناوری است.


منبع:

1403/06/27
10:46:16
5.0 / 5
24
تگهای خبر: اطلاعات , اقتصاد , اینترنت , اینترنت اشیا
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog