پرتو بلاگ

اعلام نتایج انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی

اعلام نتایج انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی

پرتوبلاگ: نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1403 اعلام گردید.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org با درج کد ملی و کد دسترسی نتیجه انتخاب رشته خودرا ببینند.
ثبت نام در سامانه جامع پذیرش از بامداد روز یکشنبه ۲۲ مهرآغاز می شود و پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به سامانه جامع پذیرش به آدرس paziresh.iau.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
لازم به ذکر است، آن دسته از داوطلبانی که نتایج آنها در کارنامه بصورت ذخیره اعلام شده است از روز شنبه ۲۱ مهر لغایت ساعت ۲۴ جمعه ۲۷ مهرماه با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام بصورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت نمایند. عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان اعلام شده به منزله انصراف از پذیرش می باشد و هیچگونه درخواستی بعد از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد. بعد از اتمام مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل نموده اند اعلام خواهد شد.
همین طور درباب دعوت شدگان مصاحبه رشته فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی به اطلاع می رساند، مصاحبه رشته فوق در ایام سه شنبه ۲۴ مهر لغایت پنج شنبه ۲۶ مهر از ساعت ۸ بامداد لغایت ۱۲ ظهر در واحددانشگاهی محل پذیرش صورت خواهد گرفت. داوطلبان لازم است بمنظور اطلاع از زمان و محل دقیق انجام مصاحبه به سایت اینترنتی واحددانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند. عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از پذیرش است.




منبع:

1403/07/21
09:48:50
5.0 / 5
67
تگهای خبر: اینترنت , پزشكی , دانشگاه , سایت
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog