پرتو بلاگ

اعلام جزئیات ثبت نام نودانشجویان دانشگاه شهید بهشتی

اعلام جزئیات ثبت نام نودانشجویان دانشگاه شهید بهشتی

پرتوبلاگ: زمان و نحوه پذیرش پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1403 در مقطع کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی اعلام گردید.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا؛ معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی زمان و نحوه پذیرش پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مقطع کارشناسی (مربوط به قبول شدگان با آزمون یا برمبنای سوابق تحصیلی) را اعلام نمود.
بر این اساس ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور در دانشگاه شهید بهشتی طی دو مرحله به ترتیب پذیرش غیرحضوری (به صورت مشروط) و پذیرش حضوری (نهایی و قطعی) صورت می پذیرد:
زمان پذیرش غیرحضوری (مشروط) در مقطع کارشناسی نودانشجویان از ساعت ۱۱ بامداد امروز دوشنبه ۲۳ مهر تا آخر روز شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ است.
زمان پذیرش حضوری پذیرفته شدگان رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور در دانشگاه شهید بهشتی(قطعی) از تاریخ ۲۹ مهر ماه تا اول آبان ماه ۱۴۰۳ در دانشکده مربوطه است.
انتخاب واحد نیمسال اول روز چهارشنبه دوم آبان ماه بوسیله سیستم جامع آموزشی گلستان توسط کارشناسان آموزشی واحد (ثبت نام گروهی) صورت خواهد گرفت.
شروع کلاس های درسی پذیرفته شدگان رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور در دانشگاه شهید بهشتی از روز شنبه پنجم آبان ماه ۱۴۰۳ است.
پذیرفته شدگان پیش از مبادرت به پذیرش غیرحضوری، تمام اطلاعیه ها و راهنماهای موجود در سایت را با دقت کامل مطالعه نمایند و سپس مدارک لازم را تهیه، به سیستم جامع آموزشی گلستان دانشگاه شهید بهشتی به آدرس http: //golestan.sbu.ac.ir مراجعه نمایند و همه مراحل پذیرش غیرحضوری خودرا کامل و صحیح به انجام برسانند.


1403/07/24
09:28:26
5.0 / 5
58
تگهای خبر: دانشگاه , سایت , سیستم
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog