پرتو بلاگ

اعلام آخرین فرصت ثبت نام آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضاییه

اعلام آخرین فرصت ثبت نام آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضاییه

به گزارش پرتوبلاگ، اعلام آخرین فرصت ثبت نام آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضاییه سال 1403 از جانب سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تمدید گردید.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا؛ سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۵ خرداد ماه جاری و باتوجه به اعلام معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه، به اطلاع متقاضیان این آزمون می رساند، بمنظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۲ خرداد) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز شنبه به تاریخ ۱۹ خرداد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
بر این اساس متقاضیان، ضروریست که در مهلت در نظر گرفته شده و بعد از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانیی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.
ضمناً قرار شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.




منبع:

1403/03/16
13:37:46
5.0 / 5
235
تگهای خبر: اطلاعات , سازمان
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog